ד"ר ליאון ספיבק

טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר מתבצע באמצעות בוטוקס –  אם הזעת יתר מפריעה לך – יש לנו את הפתרון שבאמת יעזור לך.

טיפול בוטוקס להזעת יתר, הוא טיפול קל ומהיר האורך דקות ספורות בלבד ומביא לתוצאות מעולות ולהפחתה של עד 80% בכמות הזיעה.

ממה נגרמת הזעת יתר?

לפי מחקרים, יש להזעת יתר מרכיב גנטי, אולם יש גורמים נוספים חשובים לא פחות הגורמים להזעה כמו השמנת יתר, חוסר איזון הורמונאלי, שתייה מרובה של אלכוהול, נטילת תרופות מסוימות או אפילו לחץ נפשי.

כך או כך, הזעת יתר נובעת מפעילות יתר של בלוטות הזיעה, וכאשר היא פוגשת את חיידקי העור שלנו – נוצר לה גם ריח לא נעים בכלל.

1% מכלל האוכלוסייה בישראל סובלים מהזעת יתר, כלומר אם לא די בכך שכולנו מזיעים כהוגן בחודשי הקיץ, הרי שמי שסובל מהזעת יתר – סובל כפליים!

הזעת יתר מתבטאת בדרך כלל בהזעה מוגברת בבית השחי, בכפות הידיים ובכפות הרגליים.

על פי הספרות המקצועית, מדובר בהזעה של יותר מ-50 מ"ג בדקה, אולם יש גם מי שמזיעים פחות, ועדיין חשים שהדאודורנט לא מספיק להם.

איך מתבצע טיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס?

בשנים האחרונות, טיפולי בוטוקס להזעת יתר צברו תאוצה כאמצעי יעיל לצמצום הבעיה.

למרות שמקובל לחשוב על בוטוקס בהקשר של מילוי קמטים – עקרון הפעולה שלו מתאים ביותר להפחתת הזעה:

הבוטוקס (או בשמו המלא בוטולינום טוקסין) הוא חומר הגורם להשבתה זמנית של רצפטורים.

או במילים פשוטות – גורם להפסקת פעולה ביולוגית.

לפיכך, ברפואה האסתטית, משתמשים בבוטוקס בין היתר, להפחתה דרסטית של פעולת בלוטות הזיעה.

טיפול בוטוקס להזעת יתר מתבצע על ידי שרשרת הזרקות קטנות במקום המדובר (בית שחי, כפות ידיים וכדומה).

התהליך כולו לוקח דקות ספורות, בדרך כלל אין לו תופעות לוואי כלל.

קרא עוד על הזרקת בוטוקס.

התוצאה – כעבור שבועיים-שלושה חלה ירידה של עד כ-80% בכמות הזיעה!

אז אם הזעת היתר גורמת לך לתחושת אי נעימות ולסבל נוכל לעזור לך להשתחרר מהבעיה במהירות ובקלות.

נשמח לעמוד לרשותך לפגישת יעוץ ואבחנה, ולהתאים לך תוכנית טיפולים אישית ואפקטיבית.

לפרטים נוספים על טיפול בוטוקס להזעת יתר ולתיאום פגישת ייעוץ: