טיפול באקנה באמצעות לייזר

השיטה היעילה ביותר כיום לטיפול בבעיית האקנה (פצעי בגרות) מביאה לידי שימוש טכנולוגיית לייזר חדשנית ומתקדמת, המאפשרת קבלת תוצאות שלא נראו קודם לכן בתחום הרפואה האסתטית. הטיפול מתאים לכל מי שסובל מפצעי בגרות ומצלקות שנותרו על העור מפצעי האקנה. האקנה (פצעי הבגרות) הינה מחלה של העור, שאחוז גדול מכלל האוכלוסייה סובל ממנה בגיל מסוים. להופעת פצעי האקנה יכולים להיות גורמים רבים, ביניהם: שינויים הורמונאליים, נטילת תרופות שונות, אורח חיים מסוים, שימוש בתכשירים קוסמטיים למיניהם, ירידה בתפקוד המערכת החיסונית, נטיות גנטיות ותורשתיות, אלרגיות, בעיות בתפקוד מערכת העיכול ועוד.

בעיית האקנה מופיעה בדרך כלל אצל בני נוער, משם היא קיבלה את הכינוי פצעי בגרות, אולם פצעים אלה עלולים להופיע גם בגיל מבוגר יותר. אנשים נוטים לכסות את פצעי האקנה בתכשירים מטשטשים, מה שעלול לעורר תגובה דלקתית, ולפעמים ההשלכות של התמודדות זו עם פצעי האקנה הן צלקות וחריצים שנותרים על עור הפנים אחרי שהמחלה עצמה עברה. פצעי האקנה והצלקות שהם מותירים גורמים לבעיות פסיכולוגיות רבות אצל גברים ונשים כאחד. בעזרת השיטה החדשנית המשתמשת בטכנולוגיית לייזר לטיפול באקנה, כיום יש לכם אפשרות להיפטר מבעיית האקנה למשך זמן רב מאד.

סוגי הטיפול באקנה באמצעות לייזר:

תכשירים קוסמטיים ונטילת תרופות אנטיביוטיות לא יכולים לטפל בכל הבעיות הנגרמות כתוצאה מאקנה (פריחה, פצעים ודלקות חוזרות ונשנות). טיפול באמצעות לייזר לעומת זאת פותר ביעילות את מכלול הבעיות והתסמינים הרפואיים והקוסמטיים שגורמת מחלת עור זו. כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בתוצאות יפות. שיטת הטיפול באקנה באמצעות לייזר יעילה לטיפול בכל סוגי האקנה. מדובר בשיטה בטוחה שאינה גורמת נזקים בריאותיים ואינה פוגעת בעור. באמצעות לייזר ניתן לבצע גם טיפולים למניעת הופעתם של פצעי האקנה, זאת בנוסף לטיפול בפצעים קיימים, כלומר בשלב האקטיבי של המחלה. כמו כן הטיפול בלייזר מאפשר להיפטר מצלקות שנותרו לאחר פצעי האקנה. קרן הלייזר מרככת את הצלקות והופכת אותן לגמישות יותר וכמעט ולא ניתנות להבחנה בעין.

מהלך הטיפול באקנה באמצעות לייזר:

במהלך הטיפול, קרן הלייזר חודרת עמוק לתוך העור והורגת את הבקטריות המזיקות אשר גורמות להופעת הדלקת. קרן הלייזר פוגעת נקודתית בכל המוקדים הדלקתיים על-ידי אימפולסים קצרים, אשר מחממים את הרקמות לטמפרטורה הנחוצה לצורך השמדת הבקטריות. הטיפול אינו כרוך בכאבים, ולאחר הטיפול באופן הדרגתי נעלמת הדלקת ועמה גם הנפיחויות והאדמומיות של העור. בנוסף, הטיפול באקנה באמצעות לייזר משחזר את הפעילות התקינה של תהליכי חילוף החומרים בעור ומעודד ייצור של סיבי קולגן חדשים והשלה של תאי העור המתים. בעזרת הטיפול העור מתנקה לחלוטין מפצעים וחוזר להיות בריא, חלק ויפה.

על מנת לעצור את התהליך הדלקתי החריף מספיקים שניים-שלושה טיפולים בלייזר, אולם להבראה מוחלטת של העור יש צורך בסדרת טיפולים ארוכה יותר, שמספר הטיפולים בה תלוי במידת החומרה ומשך הזמן של המחלה. תקופת ההתאוששות לאחר הטיפול באקנה באמצעות לייזר: 5-7 ימים. סדרת טיפולים בסיסית לריפוי של אקנה מורכבת מ: 2-3 טיפולים. תוצאות הטיפול באקנה באמצעות לייזר: היעלמות מוחלטת של המוקדים הדלקתיים.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

לקוחות ממליצים

ד"ר ספיבק היקר, רב תודות על הטיפול המקצועי. בזכותך אנו נראות נהדר, הביטחון עולה והחיוך ישר כוח. תודה רבה!
cat_10
שירין