המסת שומן בקור

פחות שומנים, פחות טיפולים:
הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור

במקום לסבול מכאבים או להגיע לאינספור טיפולים, המסת שומן בקור מצמצמת לשליש את זמן הטיפול
ומאפשרת לך לראות תוצאות מידיות – ללא כאבים או תופעות לוואי.

תגלית מדעית שנחשפה ע"י מדענים במקרה, הובילה להבנה שתאי השומן בגופנו ניחנים ברגישות גבוהה לטמפרטורות נמוכות.

בעקבות התגלית פותחה בשנים האחרונות טכנולוגיה פורצת דרך להמסת שומן בקור, שניצבת כיום בחוד החנית של המלחמה בשומנים:
לא עוד טיפולים כואבים וממושכים – אלא מספר טיפולים מצומצם ונטול כאב שמאפשר לראות תוצאות מידיות.

מהי המסת שומן בקור?

שיטה חדשנית המסייעת להיפטר ממצבורי שומן שמסרבים להיעלם גם אחרי אינספור דיאטות, פעילות ספורטיבית או ירידה במשקל.
המסת שומן בקור מיועדת לחיטוב והצרת היקפים באזורי הבטן, הגב, הירכיים, הידיים והזרועות. השיטה אינה מיועדת לאנשים הסובלים מעודף משקל גבוה.

כיצד השיטה עובדת?

הסרת שומן בקור הוא טיפול לא פולשני, במהלכו מכשיר מיוחד מקרר את אזור הטיפול לטמפרטורה נמוכה שגורמת להרס תאי השומן.
תאים אלו נספגים בגוף ומופרשים באמצעות דרכי השתן. הטיפול אינו כרוך בכאב ועושה שימוש בטמפרטורה שמשמידה את תאי השומן, בלי לגרום כל נזק לרקמות אחרות.

מהם יתרונות השיטה?

בשל יעילותה הגבוהה, המסת שומן בקור מאפשרת לך ליהנות ממגוון יתרונות חשובים:

• הצרת היקפים בהרבה פחות זמן –
    3 טיפולים בממוצע לעומת 10 טיפולים ומעלה בשיטות אחרות להסרת שומנים
  • תוצאות מידיות – מתחילים לראות תוצאות כבר אחרי הטיפול הראשון
  • טיפול נטול כאבים או תופעות לוואי – מאפשר חזרה מידית לשגרה

על מנת לאפשר לך ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר, אנחנו במרפאת ד"ר ספיבק עושים שימוש במכשור המתקדם ביותר – המוביל לשיפור של עד 8 ס"מ בהיקפים במינימום טיפולים.

הצרה זו לא צרה!

לחיטוב הגוף והצרת היקפים במינימום טיפולים חייגי 077-9966020

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

לקוחות ממליצים

ד"ר ספיבק היקר, רב תודות על הטיפול המקצועי. בזכותך אנו נראות נהדר, הביטחון עולה והחיוך ישר כוח. תודה רבה!
cat_10
שירין